Support
Driftssupport med optimeringsfokus
Remote eller on-site driftssupport gør, at I kan anvende jeres ressourcer andre steder. Samtidigt kan vi løbende give jer værdifulde input til forbedringer og optimeringer.
Eksempler på supportopgaver
Helpdesk/Servicedesk
Support til jeres Servicedesk ift. effektive fejlrettelser og opretholdelse af korte nedetider.
System-kopier og backup
Effektiv support til system-kopier og back-up ved hjælp af best practice og automatisering.
Kontinuerlig monitorering
Vi holder løbende øje med jeres driftsforpligtelser gennem fejlsøgning og sikrer en effektiv løsning af fejl.
Årsplanlægning
Support ifm. udarbejdelse af driftshåndbog og årsplanlægning mht. planlagte opgraderinger og patches.
Opretholdelse af sikkerhed
Support ift. sikkerhedspatches og indbygning af security-by-design i implementerede løsninger.
Kapacitetstilpasninger
Vil vil løbende kigge ind i versions-opgraderinger og kapacitets-tilpasninger i henhold til årshjulet.
Tilpasset jer
Remote eller on-site
Remote eller on-site driftssupport gør, at I kan anvende jeres ressourcer andre steder. Samtidigt giver vi værdifulde input til forbedringer og optimeringer.
Driftssupport
(min. 1 dag/ugen)
Vi supporterer løbende, når I har brug for det. Det kan eksempelvis være ifm. support til servicedesk, support ift. systemkopier eller sikkerhedspatches.
Huskonsulent
Fast tilknyttet konsulent
Vi er tilknyttet som ‘huskonsulenter’ og sikrer bedst mulig support gennem tryghed i hverdagen og all-around viden om jeres specifikke systemer.
All-inclusive
360° driftssupport
En fuld overtagelse af jeres driftsforpligtelser, der bl.a. inkluderer kontinuerlig fejlsøgning og løbende versionsopgraderinger.
'All-inclusive'-modellen
En fuld overtagelse af jeres driftsforpligtelser
'Huskonsulent'-modellen
Få en fast tilknyttet on-site SAP konsulent