1. juni 2022

Bør du kigge nærmere på din løsning og servicemodel?

Vi arbejder efterhånden med flere og flere kunder, hvorfor vi kan se, at der er flere og flere som efterspørger cloud baserede løsninger. Men hvornår har du og din virksomhed fået et par friske øjne på jeres nuværende setup? Og kan I være sikre på, at jeres nuværende cloud løsning er den rette for lige netop jer og jeres situation?

Benchmarking af de bedste muligheder

Ens nuværende setup kan sagtens være outdated ift. ens situation, ønsker og behov. Men nogle gange ved man det ikke, da man ikke kender til de nyeste eller bedste muligheder.

Derfor er der mange som fejlagtigt tror, at de ikke løbende bør kigge nærmere på deres nuværende løsning og servicemodel. Men at få kigget nærmere på ens nuværende IT-løsning og servicemodel kan være særdeles fordelagtigt. Det kommer vi nærmere ind på nedenfor.

De potentielle fordele opsummeret

Der er mange fordele at hente ved, at du og din virksomhed får kigget nærmere på jeres nuværende IT-løsning og servicemodel. Men for ikke at gøre listen alt for lang, så har vi tilladt os at opsummere de tre typiske og væsentligste fordele, som vi har identificeret går igen:

  • Besparelse i omkostninger
  • Forstærket user experience
  • Forkortede responstider

Foruden ovenstående fordele, oplever vi ofte, at et kig på kundens nuværende IT-løsning gør, at kunden kan få identificeret de muligheder, udfordringer og tendenser indenfor SAP, der har relevans for den branche og de forretningsområder, som kunden beskæftiger sig med.

Derfor bør du få en revurdering af dit IT-setup

Den viden om mulighederne ved SAP og en solid forståelse for den specifikke situation, som du befinder dig i, kan hjælpe dig med at træffe de rette beslutninger på et oplyst grundlag. Således får du det mest hensigtsmæssige output med din IT-løsning.

Den viden kan ligeledes være fordelagtig for dig og din virksomhed, da det hjælper med at kunne identificere en sammenligning af de nuværende IT-løsninger i markedet kontra dit nuværende IT-setup – og den slags benchmarking kan oplyse dig og din virksomhed om, hvilke muligheder der er i markedet lige nu, og om I har den bedste løsning.

I flere tilfælde, som tidligere nævnt, vil denne revurdering nemlig resultere i en besparelse i omkostninger, en forstærket user experience eller forkortede responstider. Det er blot eksempler på, hvilke fordele der er, hvis du og din virksomhed får en revurdering af jeres eksisterende set up.

Vi hjælper typisk med alt fra valg af cloud, adoption, integration og migrering – og vi gør en dyd ud af at være med igennem hele forløbet, fra analyseforløb til migrering fra nuværende placering til den valgte cloud platform. Hvis du er interesseret i at få en revurdering af dit setup, eller ønsker du blot at høre nærmere ind til vores tilgang til opgaveløsning, så kontakt os endelig:


Om Sapbasis

SAPBASIS ApS er Danmarks førende SAP Basis virksomhed. Vi sælger SAP Basis ekspert-ydelser, men på fair og simple vilkår. Ingen komplekse kontraktforhold, ingen firkantede kasser, ikke så mange regler – det, du som kunde har brug for, det leverer vi!

Sapbasis blev stiftet i 2013 af tre partnere, og i 2020 blev vi en del af Trifork familien. Gennem vores dybe specialisering kan vi hjælpe jer inden for SAP teknologi (SAP Basis), SAP arkitektur, SAP integrationer & teknisk projektledelse, SAP on cloud/on-prem, HANA & S/4HANA, transitioner, migreringer og opgraderinger.